lørdag 1. november 2008

:) <3

vi hadde ikke internett i går å jeg fikk ikke skrevet no men dette er hva jeg gjorde i går :
joda , i går gikk jeg og Pernille ned på sellebakk for a kjøpe hårfarge , vi fant masse rare ting nede på Europris .
det var iskaldt ute ,
når vi kom hjem skulle egentlig vi farge det , men mamma holdt på å rydde på bade så vi fikk ikke lov ,
så vi gikk til iselin .
vi kom inn og spite Wii , det var kjempe morsomt jeg og Pernille dissa Iselin :)
Hanna ringte meg , og vi møtte ho ,
vi gikk tilleke plassen satt der litt så gikk Pernille hjem og etter 5min gikk hanna også ,
jeg og iselin gikk hjem til ho igjen og spilte sims2 .
jeg gikk hjem klokka 21.
jeg farga håret og det ble kjempe fint :)

I DAG :
i dag var på jeg på skolen , vi hadde Engelsk stil,
det var skikkelig skummelt ,
jeg skrev om en prinvesse , :P
vi fikk lov ril å gp hjem kvart over ett , men jeg gikk hjem halv 2 i steden , for jeg var ikke ferdig :)
når jeg kom hjem satt jeg bare på dataen og jeg sitter her ennå klokka 01.06
gidder ikke skrive noe mer :)
BLIGGES <3

Ingen kommentarer: